diumenge, 21 de setembre del 2014

Un concert molt especial



L’Adela, germana de la meva neboda em va convidar a un concert que donava ella i la seva professora de cant a l’Ateneu de Sant Fost. Fou senzillament una gran meravella. Ja fent un duet,, ja en solitari, les dues ens van regalar amb el seu art un repertori de cançons àries i sonates impressionants.

No imaginava gaudir tan plenament de l’art que van oferir les dues, amb una delicadesa sublim. L’encert en escollir les obres ofertes va ser complert, fent les delícies de tot el públic assistent, que fou ben nombrós.

Van assolir que en certs moments em sentís en un altre món. Es tan poc corrent que en els moment actuals d’incertesa en que vivim es donin aquests grans plaers que omplen l’esperit de joia i d’amor.... 

El silenci, el respecte, l’atenció de tot el públic fou la prova evident de la meravella que ens permetien escoltar a les dues artistes que davant nostre deixaven fluir del seu cor, tot una sens fi de sentiments davant d’uns cants de tanta harmonia.    

Una tarda magnífica i que deixà un grat record dins meu, confiant que en breu pugui tornar a tenir la oportunitat d’escoltar. Per què han estat molts els concerts que l’Adela ha ofert, però la meva reduïda mobilitat no m’ha permès assistir-hi. Avui m’hi ha convidat i m’hi han acompanyat. Dono gràcies per aquesta sort tant immensa que tinc de posseir una família tant vetlladora dels meus anhels.

L’acompanyant de l’Adela, la Sra. Csilla Ötvos , professora de Cant hongaresa, ens va oferir un repertori líric molt ben escollit i sobre tot molt ben interpretat. En fi que entre la Sra Ötvos i l’Adela van fer d’aquest recital una tarda memorable i al mateix temps inoblidable.

Per el camí de retorn a casa encara dins el meu cervell vibraven les notes del repertori, l’Ave Maria, la barcarola... les seves notes fixaran un temps de delit gaudit amb una plenitud complerta.
De tot en dono Gràcies

1 comentari:

  1. Gràcies Júlia per ser-hi i per les teves paraules sempre plenes d'amor. Jo també agraeixo molt tenir una família tan bona, sempre al meu costat en tot moment, en els bons com va ser la tarda nit del 7 de setembre com en els dolents de malalties i ... Gràcies i molts petons.

    ResponElimina