dilluns, 10 de novembre del 2014

VOTAR



Hem anat a votar. Jo en broma deia, si no m’hi porten no hi aniré pas. En Pitu s’ha ofert a portar-m’hi i així he pogut complir amb el deure ciutadà.

M’ha complagut molt anar-hi. Mollet semblava un altre poble. Gent per tot arreu demostrant una vegada més el seu civisme. Com que no surto massa al carrer, he vist molta gent coneguda passejant i rondant els carrers de Mollet. Una autèntica atracció per als meus ulls molt avesats a l’entorn casolà.

En acabar la nostra tasca ciutadana hem anat a dinar a Vallromanes per celebrar l’aniversari del meu nebot Guillem, que en fa disset. I avui ha tingut el plaer de poder votar com a nou ciutadà. N’estava molt content..

Un pastis, l’ha sorprès. No se l’ esperava. No ha pogut amagar la gran emoció que li hem ocasionat la família tota. Aplaudiments , petons,bons desigs ... i ell molt content. La seva futura cunyada li ha regalat una bonica i confortable bufanda. Els demés li havíem fet el regal per endavant. Que es comprés equipament de vestuari per l’hivern que s’està apropant a passos de gegant.

Avui encara que no ho sembli a Catalunya, amb les eleccions, és un dia que amb el temps serà històric. Corrien temors i aires d’accions contràries. Però una vegada més el seny català s’ha imposat i han transcorregut les votacions molt tranquil·lament i amb molta serenitat. Tot el contrari que el govern de Madrid que desitjava lluitant per què aquestes eleccions fossin nul·les. Tenia aires d'altres temps en que no es podia votar.

Fins ahir la nit el manaire madrileny no va veure perduda la seva lluita en contra. Els catalans una vegada més han posat fora del cercle polític, el ser i voler del poble català. 

Esperem doncs que aquest fer tossut i dinàmic dels catalans porti a bon port els desigs d’una independència fa molts anys somniada. Que per molt somniada te ben merescuda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada